דף הבית > מקלדות ועכברים > משטח ארגונומי למקלדת Rest Pro Razer

משטח ארגונומי למקלדת Rest Pro

מק"ט 8886419384151

משענת כף יד מקלדת ארגונית עם קירור ג'ל, כרית עם קירור ג'ל, רגלי גומי נגד החלקה, תואם לכל המקלדות בגודל מלא, Rest Pro מבית Razer.

199 ₪ מחיר באילת: 170.09 ₪
משלוח חינם משלוח חינם קנייה בטוחה קנייה בטוחה
+ אחריות: שנתיים ע"י באג מולטיסיסטם בע"מ
+ עד 18 תשלומים ללא ריבית.
מידע נוסףפרטים טכניים

COOL GAMING COMFORT
שמרו על ביצועי משחקים בשיא ללא שחיקה עם משענת כף היד הארגונומית של Razer. לא משנה באופציה שתבחרו, משענות פרקי היד במקלדת מספקות רמת נוחות שמבטיחה שהיחידים שמרגישים שהחום יהיו המתחרים שלכם.

כרית קירור ג'ל- גרסת המקצוענים
ה-Razer Ergonomic Wrist Rest Pro למקלדות בגודל מלא מכיל כרית קצף זיכרון המושרה בג'ל, עטופה בבד מיוחד להעברת חום ומפחיתה הצטברות חום ולחץ על מפרקי כף היד כך שתישארו קרירים ויהיה לכם נוח במרתוני המשחק.




כרית PLUSH LEATHERETTE - גרסת סטנדרט
משענת היד הארגונומית של Razer למקלדות בעלות גודל מלא כוללת כרית קצף זיכרון רך המציע תמיכה נוחה ואידיאלית לשעות ארוכות על המקלדת. עטוף בשכבת עור וקטיפה, הוא גם עמיד למים וקל לניקוי.

סוג

משטח לעכבר / מקלדת



באג לכם להפסיק לחפש? לחצו כאן למוצרים המותאמים במיוחד בשבילכם

רוצים לדעת הכל לפני כולם?

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

משלוח חינם מהיום להיום באזור המרכז בקניה מעל 499 שח ומשלוח רגיל חינם ברכישה מעל 179 שח
HP לוגוAsus לוגוDell לוגוLenovo לוגוApple לוגולוגו Microsoftלוגו BlackviewEPSON לוגולוגו Sandiskלוגו SteelSeriesלוגו MobilePixelsלוגו J5Createלוגו BLUETTIלוגו MY ARCADETURTLE BEACH לוגולוגו HyperXRazer לוגוROCCAT לוגולוגו NIIMBOTSONOS לוגולוגו Xbox SeriesNintendo Switch לוגוPlaystation לוגולוגו  CANON JBL לוגוAnker לוגולוגו Jabraלוגו XiaomiDJI לוגולוגו GoProFitbit לוגולוגו Garminלוגו Amazfitkeisar לוגולוגו OtterBoxSamsung לוגולוגו PolaroidECOFLOW לוגולוגו Roborockלוגו nothing